måndag 28 juni 2010

Härliga sommardag!

Hej!

Nu har verkligen sommaren kommit på riktigt! Ute är det 25 grader varmt och inte ett moln på himlen! Igår hade min lilla familj, min syster och två av våra kusiner en underbar dag. Vi fick in hur mycket sommar som helst under dagen!

Ett litet bordsarrangemang. Flickan är nyinköpt på Blomsterlandet faktiskt!..

.... även rullen med spets kan ni hitta där.
Först på morgonen så cyklade jag drygt en halvmil genom åkrar, skog och ängar. Där fick jag både se kor och hästar. Kl. 13 kom gästerna och vi grillade och åt glass! Efter det bar det iväg till en sjö och där satte vi i motorbåten och åkte ut till en ö. Där fikade vi lite och några tog en tur med vattenskidorna. Jag har fortfarande aldrig provat.... undrar när jag ska våga?! ;O)

Idag är det höskörd hos mina svärföräldrar, då väntar hölassen för barnen ikväll! Mysigt!
Hoppas att ni har det bra!
Kram Victoria

5 kommentarer:

Millan sa...

Vi har legat på Åhusstrand och njutit av den första semesterdagen, helt underbart!
Ha det bäst
Kramisar

Karin - Mina Rum sa...

Vilken härlig sommardag du har haft.
Kram!

Susanne sa...

Ja min tös åkte oxå hölass i går och idag har hon fått rida igen satt bakom tjejen som äger hästen..Du kan tänka dig vilken lycklig tjej..Så nog är det väl riktigt skönt att bo på landet om sommaren..Önskar dig en fortsatt skön vecka..Kram från Fare

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Vilka härliga bilder riktigt sommarvackert..
Kraam Linda

Bella sa...

Vilket vackert hem du har.

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails