tisdag 17 november 2009

Nyinköp

Halloj!

Idag vill jag visa er några av de senaste inköp som jag har gjort:
Det här fina korset hittade jag på Blomsterlandet och jag tror att det kommer från företaget Kayenne.
Även den här lilla ljuskoppen i fattigmanssilver kommer från Blomsterlandet, brickan är ett tidigare inköp från den stora antik- och loppmarknaden Östregård, Moheda och den silvriga "ljusstaken" är egentligen en sockerskål på fot som jag har satt ett blockljus och lagt lite mossa i. Den är inköpt på Filippos second hand i Osby. Den fina kronan har jag fått av några gulliga vänninor och stenen är även den ett inköp från förr.

Häromdagen var jag på Ikea och köpte denna fina kudde! Det är egentligen en julkudde, men jag använder den redan nu! ;O)

Ikväll känner jag mig lite matt då jag och gubben för några timmar sedan var nere och vaccinerade oss för influensan. Vi får hoppas att vi inte blir sjuka! Nu är det bara lillfia kvar och hon får göra det inom ett par veckor!

Hoppas att ni alla mår finfint!

Kramis!

7 kommentarer:

Mittljuvaskafferi sa...

vad fint det blev!ja man får kika lite i skåpen så dyker det alltid upp något som känns nytt igen.
Kram på dig!

. sa...

Men, wow, vilket fint kors! Får väl ta en sväng till Blomsterlandet jag med! Håller på med en liten korssamling här hemma, men än så länge är de inte så många...

Sjabbig men chic sa...

Älskar kors och det där är jättefint. Eller egentligen så älskar jag de flesta religiösa symboler eftersom det gäller att gardera sig.;) Kudden är jättefin och bloggen är jättemysig.

Ha en fin dag!

Lisa

NinaH sa...

Härliga saker! Korset! Kudden! Och arret på fatet & allt fint du funnit att ställa där! Nu blev jag sugen att också ge mig ut & fynda!;-)

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilka fina fynd du gjort! Blev riktigt sugen på en sån där kudde - kanske något som följer med hem från Ikea när vi ska dit om ett par veckor? :)
Stenen med text gillar jag - är lite svag för såna... :)

Åsa sa...

Måste bara säga vilken fin soffa!! Ska till IKEA på fredag måste kolla in kuddar då :) //Åsa

Åsa sa...

Vilken fin soffa och kudden passar perfekt där. Är också sugen på att börja julpynta =) Kram Åsa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails