torsdag 13 augusti 2009

Fynd och bröllopsdag!

Hejsan!

Ville bara visa er några av de fynd jag hittade på Filippos second hand i Osby härom sistens....

4 st jättefina köksstolar (som jag ska sätta nytt stolstyg på) och ett bord i Gustaviansk stil för 800:- samt en jättesöt pigtittare för 70:-. Den kommer nog att passa bra i lillans rum framöver.

Visst ser det fint ut???



Sedan tänkte jag berätta att jag och käre maken firade 9-årig bröllopsdag igår! Det firade vi med lite extra god middag samt en bra film på TV medan barnen sov! ;o)

Tusen tack D för att du finns i mitt liv och förgyller det på ett sätt som bara du kan! Jag älskar dig!

Här kommer ett snett och vint fotografi av ett fotografi från tillfället! =O)


Kramis!

6 kommentarer:

Millan sa...

Gratulerar på bröllopsdagen!, vi gifte med oss -00.
Möblerna var riktigt fynd.
Ha det gott!
kram

OF SPRING AND SUMMER sa...

Grattis på 9-åriga bröllopsdagen! Fina stolar och spegel. Ha en trevlig helg. Kram Ingrid

Marina sa...

Fina!

Syns att vi gifte oss för ungeför lika många år sedan (98), man ser det på stilen, modet.

Kram!

Mittljuvaskafferi sa...

Grattis på bröllopsdagen, ni var jättefina.
själv gifte jag mig 89 på rådhuset i Kristianstad. Då på den tiden skulle vara mycket pasteller, fy vad hemskt..... kan säga att mitt bröllopsfoto står på vinden och skrämmer råttorna.=0)Super snygga fynd du har gjort!
Kram!

Jenny sa...

Jisses, tänk att det redan gått så många år... Grattis!!

Magdis sa...

Åh vad vacker du är Victoria!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails