onsdag 1 augusti 2012

Gästtoan klar!

Hej på er!
Här hemma har målarrocken varit på och gästtoan har fått sig en make over. Tapeterna som vi satte in för fem år sedan, när vi flyttade in, hade fått sig rejäla fläckar och det såg verkligen shabbigt ut. Som tur var hade jag  vit färg kvar i en burk och bestämde mig därför att ge mig på projektet. Efter en tur på IKEA så kom jag hem med en "skoförvaring" som möbel till toan... men den fungerar ju lika bra för toarullar, handdukar m.m. och passade perfekt i storlek för väggen som inte är så djup. =)


Då lantligt franskt ligger mig varmt om hjärtat så fick det bli temat för rummet.



 Den fina nummerplåten fick jag i present av min syster som nyligen varit i USA.



Ja, jag känner mig verkligen nöjd... förutom med spegeln ( som ni därför inte får se) ;0) Först var den i guld och det ville jag inte ha... sedan gjorde jag den i skavd svart men den var för "yvig" för att passa i det och sedan sprayade jag den vit och skavde till den... men nu ser den för plastig ut! Det blir helt enkelt så att jag får åka och köpa mig en ny toaspegel! ;0)


Hoppas att ni har det bra... idag har det ju varit ganska fint men imorgon ska det visst bli mycket fint sommarväder, hurra!!!!

Kram Victoria

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det blev ju jättefint och smart tänkt det där med skoskåpet =) Lycka till och hoppas att du hittar "Din" spegel..Kram

Carolina sa...

Det blev ju kanonfint. Bra inspiration då jag också har en lten gästtoalett att inreda. Vilken fiffig ide med skohyllan från ikea:)
Ha en fin helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails