onsdag 23 maj 2007

Våtrumstapet

Nu börjar husets inre få sin slutgiltiga form och färg. När jag drömde om vårt stora fina badrum så såg jag vit pärlspontspanel, tassbadkar och kandelabrar framför mig. En dag var det dags för mig att inhandla panelen till rummet men då sade maken STOP! Nu får det vara nog!!!!!! Inte en pärlspontspanel till i huset!!!! :o( Jag had ju så fint fått till köket, groventrén och hallen där uppe med sådan panel men nu var det slut tyckte gubben! Och inte fick jag något vackert kakel heller....hrm. våtrumstapet är då det enda som kvarstår, tänkte jag med en SUCK! Usch det finns väl bara sådana där 80-talare att köpa! Men döm om min förvåning när jag hittade den här från Forbo:
Och den blev det! Sätter in bilder på badrummet så fort det är klart om ett par, tre veckor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är hon fantastisk Tasha. Har sett olika repotage från hennes trädgård och man inser ju att jobba och sköta den trädgården är inte att tänka på men man kan ju ta en del av trädgården.
Otroligt spännande med badrummstapeten. Hade inte en aning om att det fanns i "roliga" mönster. Trodde som du att 80-talet fortfarande gällde på den fronten.
Kram Mettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails