måndag 14 mars 2011

Treårskalas

Puh, nu har det varit kalas i helgerna två! Roligt såklart, men lite jobbigt också! ;O)
Lilla L har fyllt tre år och maken har också fyllt, så vi har haft två "födelsedagsobjekt"! Allt har varit lyckat och lilla L är glad! Jag har också blivit mormor! till på köpet då lilla Vera har kommit till familjen. Det är Linneas nya Baby born - docka.

Temat på bjudningen gick i vitt och lila. Tyvärr hann jag inte fotografera så mycket! Det var mest videokameran som var framme. Men här kommer några bilder:

Äntligen en härlig Pensé att få njuta av!

Tulpaner har fortfarande en given plats hos oss varje vecka!

Här är födelsedagsbarnet sjäv med sin Hello Kitty -tårta
Ha det så bra, så ses vi snart igen!
Kramis!


2 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh vad fin Hello kitty tårta den skulle min dotter se galen i kitty,hon fyller tre nu den 29 mars hade tänkt göra en kitty tårta också.
Jättefin blogg du har lägger till mig och kommer tillbaks.

Jenny sa...

Hej!

Jag ska till Kristianstad på lördag, har du några tips för fika, shopping utöver de "vanliga" affärerna? Jag har inte vart där nere på åratal så jag har noll koll

Grattis till liten - min Lovisa fyller den 7:e mars så vi hade prinsessglasstårta på beställning, det blev lyckat!!!

Kram Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails