lördag 26 februari 2011

Lillans rum

Hej svejs!

Hjälp vad tiden går... jag hinner ju knappt något! ;O)
Idag behöver jag lite av era goda smakråd. Vår lilla Linnea fyller tre år om en dryg vecka och tills dess har vi sagt att hennes rum ska bli klart. Hon bor därinne sedan länge, men det är fortfarande en hel del därinne som inte är klart. Min fråga till er är vad ni tycker att vi ska göra för fondvägg (runt fönstret) till L. Hur ska den se ut? Det finns ju massor av söta tapeter och har ni något förslag på detta så får ni gärna skicka en länk till mig. Ett annat förslag är att göra det lite renare, dvs en enda färg. Jag tänker då först och främst på en varm ljusgrå eller någon kanelbrun färg. Till detta kan man ha några söta Wallies och ett fint väggord t ex. Vad tycker ni? Har ni andra förslag på färger så får ni gärna tipsa om det också! (Den beige soffan ska inte vara kvar i rummet)


Den lilla söta Maileg-kaninfamiljen







Ikväll är det redan den sista omgången av melodifestivalen. Jag är lite osäker på vad jag tycker och känner i år. Min favorit, Christian Waltz har ju redan åkt ut och nu är frågan vilken som är bäst för finalen.... vi får väl se efter ikväll.

Ha en underbar lördag! Vi ses imorgon med ett par nyinköp!

Kram Victoria

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tycker att du ska göra en tjejig fondvägg till resten vitt. Jag är så sålt på en tapet och ska verkligen ha den om vi får en tjej (finns i turkost om det blir en kille med). Så fin i rosa

http://www.wallstore.se/boheme-3379-p-1276-c-235.aspx

Gör bilden stor så syns den bättre men så fin i verkligheten.

Kram Teres

Nettan sa...

www.wallstore.se/valj-efter-monster/maritimt-c-219-1.aspx

Känn hur det ropar till dej min vän.. =))

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Fantastisk fin blogg!
Denne vil jeg følge!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails