måndag 13 oktober 2008

Avslöjandets tid är inne....

Ja, för er som har undrat i några dagar nu... okej då... nu får jag väl säga det då!

Anna Örnberg har varit här hos mig med sina magiska fingrar och skapat jul tillsammans med den otroligt duktige och härlige fotografen Tommy Durath. Det hon gjorde i ordning blev några inredningsbilder som ska publiceras i veckotidningen ALLAS nr. 51 i år! Det som också är lite extra kul för oss är att jag och barnen poserar på ett par bilder som också kan komma med i reportaget som just handlar om lite härlig, lantlig julstämning samt tips och idéer på hur man kan göra själv där hemma inför julen.

För att ni nu ska köpa det där numret av tidningen så kan jag bara visa lite detaljer här... det andra får ni vänta med att se till lite innan jul när numret kommer! Ha ha ha! ;O)


Här blev en julig variant på de hjärtan som ni sett på gardinen i ett tidigare inlägg här på bloggen.

Ja, här var det trickfotografering som skulle gälla. Inte sover vi normalt i köket! Men vad gör man inte för det rätta ljuset? Jo, konkar ner våra två resårmadrasser från dubbelsängen på ovanvåningen! Ett ganska halsbrytande äventyr! ;O)
Tommy riggar, Anna bäddar och syrran hjälper till...
Detalj från sängmyset där jag och barnen senare skulle krypa ner....


Här är en del av köksfönstret...resten får ni se i tidningen. Ha ha ser ni de fina höstlöven utanför? Titta sedan hur det blir i tidningen! Trickfoto var det ja!!! ;O)



Täcket som jag har köpt kommer att få en annan roll, någon annanstanns tillsammans med tallrikshyllan och ett fint, lite grövre sideboard... men det får jag inte avslöja än... så håll ögonen öppna för fler avslöjanden!

Ja, då vet ni vad det var jag gick och tryckte på...

Kram på er!

13 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Nummer 51, nummer 51, nummer 51 - försöker pränta in..

Så himla roligt, stort GRATTIS!! Helt underbara bilder så det ska bli hemskt skoj att se reportaget sedan. Men påminn gärna när det närmar sig! kram

Svenska inredningsbloggar sa...

Hi hi! Jaa, det ska jag! Vad söt du är som präntar in!!!

Anonym sa...

Nu blir jag så nyfiken :) Måste komma ihåg nr 51.

Vad kul och få vara med i tidning, ska bli jättekul och se.

Kram!

LOPPISLIV sa...

Så spännande. Ska skriva en liten lapp på i plånboken så jag inte glömmer, nr 51 :-) Blir säkert ett jättefint reportage. Kram Paula

Marina sa...

Grattis! Det var det jag misstänkte. Som jag skrev tidigare så kontaktade hon mig efter att ni som varit här lagt ut bilder härifrån, så jag vet ju vad hon jobbar med så att säga. Jag kommer helt klart att köta tidningen! Kram!

Jenny Oak Fae sa...

Vad ROLIGT!!! Den ska jag definitivt se till att köpa..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Gnistrande snö sa...

Hej,

åh så kul att kika in här, här har jag aldrig förut varit :-)
Så fint ni har det hemma hos er, så många fina bilder.

Mvh
Katarina

Unknown sa...

Nummer 51 av Allas, hur skall jag minnas det.

Kul med bilder från eget hem i tidningen. GRATTIS!!

Kramis,

IKT i min vardag sa...

Det vill jag inte missa, ska bli spännande. Ser ju väldigt fint ut, och juligt :-)
Kul att få se lite hur det går till bakom fotograferingen :-)

Kram Linda

Nettan sa...

Men vad skoj, ska lägga det på minnet =0), men om det sviktar får du påminna oss !
Gud så spännande..
Kram Nettan

Anonym sa...

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment

HAHAHHAHA

Brunkullan sa...

Å så skoj! Måste komma ihåg att sno med mig numret från mamma som har tidningen;)

Så fint på bilderna! Längtar till att se resten:)

Susanne

Anonym sa...

Jag måste bara få fråga vad det är för märke på era fönster med kryss-spröjs? Vi är på jakt efter sådana. Är de nytillverkade i gammal stil, eller är de gamla? Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails