söndag 6 januari 2008

Jihooooo, jag har internet!!!!


Nu kära bloggvänner så har jag inget att skylla på längre! Idag fick vi internet här ute på landbygden också! Jihooo, vad jag har längtat!

Tänkte att jag kunde visa er vad jag håller på med de få minuter jag får för mig själv om dagarna. En inspirationsbok med urklipp från tidningar med inredning som jag älskar. Det är guld att ha om man ska inreda och pyssla! Men jag antar att det är fler än jag som sysselsätter sig med detta. ;o)



I fredags var jag nere runt Kristianstad och körde. Tänkte då titta in i en inredningsbutik som jag hade hört talas om som heter "Prästbostället". Men tror ni att det var öppet? Nej då, som vanligt hade jag otur, men jag hittade en annan mysig butik i Sölvesborg istället som heter "24 kvadrat". Den var superliten med gulliga saker i! Klart besöksvärd om ni har vägarna förbi.

Bild från http://www.prastbostallet.se/

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails