torsdag 17 maj 2012

Födelsedag och Callisto


Den blomstertid nu kommer.....

Åh, vad det är underbart ute nu! När jag sitter här i köket och tittar ut genom fönstret så blir jag helt bedövad av den grönska från Bokskogen som slår emot mig... det är vackert så att det nästan gör ont! =)

De tre senaste dagarna har jag jobbat som en tok, från klockan 7 på morgonen till klockan 9 på kvällen. Tur att det bara är ett par sådana dagar varje år, annars hade det ju aldrig gått. Men jag ska faktiskt inte klaga, jag och min familj - inklusive min syster och våra föräldrar, har varit på Cypern en vecka på semester. Min underbara far fyllde jämnt och därför gjorde vi denna härliga tripp.

På Cypern bodde vi i Agia Napa, på hotell Callisto. Det var verkligen jättebra och superbarnvänligt! Bamseklubb och Bamseparad, uppträdanden m.m. Vi kunde alla njuta i fulla drag av sol, bad och klarblå himmel. Ljuvligt!

Under resan hann jag också fylla år... hela 39 år! =) Det är inte klokt vad tiden går!
Den underbart vackra buketten här ovan fick jag av min svåger och hans fru. Jag älskar rankunklar, lövkojor och brudslöja.

Nu väntar städ och tvätt för hela slanten... allt har förfallit här hemma under den här perioden, men snart ska det väl vara uppordnat. Det är ju tack och lov lite helg nu!

Ha en härlig ledighet!

Kram Victoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du är nöjd med det hotellet, vi ska dit i sommar en vecka!:) Ser fram emot det!

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar!

Sara, Solsjö, Under en vind

Anna Bengtsson sa...

åååh låter som en underbar resa! Har tre veckor väntan kvar innan vår Mallis resa blir av!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails